keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Katja on pallurapoliisi (Jasmin)


Mä olin ihan tyytyväinen tänään mun kahteen keltaiseen ja kahteen vihreeseen palluraan ja about 1500 kalorin päiväsaaliseen, mutta Katja the orjapiiskuri "pakotti" mut syömään lisää. Pari (4kpl) hapankorppua ja yhden appelsiinin se multa vaati, että pallurat muuttui vihreäksi. Kait se oli sen arvoista? Luultavasti vatsa kiittää. (Kiitos Katja!).

Mä toivoisin, että olisin ollut niin reipas kuin Katja tänään. Mun liikuntasuoritus tuli siitä, kun pyöräilin kouluun ja takas -mut voin sanoa, että se vaati tänään vähän enemmän kuin normaalisti. Lunta satoi kotimatkalla vaakatasossa - mun piti pyöräillä eteenpäin melkein silmät kiinni, kun lunta meni silmiin. Mä en tykännyt yhtään! Muutenkin loska on ihan pyllystä. Mä toivoisin, että Suomessa olis normi talvi, paljon lunta ja sit auringonpaistetta ja sellaiset about -5 astetta pakkasta. Sitten yhdessä yössä kaikki olis sulanut ja alkaa kesä! Tadaa! Ai eikö? Mun inhokki vuodenaika on kevät.

Oltiin murun ja kaverin kanssa kahvilla teellä tänään. Mä aina sanon, et mennään kahville, vaikken edes juo sitä. Mut se kuulostaa siltä, että nyt mennään kahvilaan, kun sanoo, että "kahville". Kaveri söi Runebergin torttua ja muru laskiaspullaa ja mä join pelkästään teetä. Hyvä minä! Eilen söin jälkkäriä niin tänään ei sitten tarvinut. Mutta yhden laskiaispullan mä aion kyllä syödä tänä talvena...  Sitten jossain vaiheessa. (hillolla tietty)

Tasan viikon päästä tähän aikaan mä oon sitten kotona toipumassa leikkauksesta. Ai jännittääkö..?

1 kommentti:

  1. Hyvä sinä ettet ottanu jälkkäriä! Se varmaan vaati aika kovan asenteen! Vatsa kiittää ihan varmasti! Pidä sama linja :-)

    VastaaPoista