lauantai 30. maaliskuuta 2013

Onneksi meitä on kaksi! (Katja)

Viittaan nyt muhun ja Jasminiin... Siis mulla on tosiaan ollut hieman motivaatio hukassa ruuan suhteen viimesen kuukauden ajan. Ei sinäällään ole riistäytynyt mitenkään käsistä, yhtä suklaalevy päivää lukuunottamatta :) 
Paino edelleen tippuu ja niin edelleen, mutta SE jokin nyt tästä on puuttunut. 

Kun Jasmin mainitsi superdietin niin sisälläni kouraisi kateuden kipinä ja ajattelin 'no jospa mäkin'... mihinkään superdietille mä en nyt ryhdy imetyksestä johtuen, mutta aijon taas keskittyä hyvään laadukkaaseen ruokaan, ja siihen että söisin 5-6 kertaa päivässä järkeviä määriä. Tarkoituksena olisi syödä about 1500-1600 kaloria per päivä ja liikkua niin paljon kun hyvältä tuntuu. 
Niin siis onneksi meitä on kaksi, ja saadaan kipinää toisesta. Mä ainakin! Herää halu tehdä paremmin kun toinenkin tekee ja yrittää. 

Asetan seuraavan tavoitteen itselleni tuonne 2.6.2013, jolloin mulla on synttärit. Laskeskelin hieman että aikaa tuohon on sellanen 11 viikkoa, ja sillon haluan painaa 80.00. OMG! Ei saa tappaa jos en tavotteeseen yllä, mutta aijon yrittää parhaani. 

Yksi super makee juttu tässä tuli myös havaittua. Mun BMI oli projektin alussa järkyttävä 38,2 ja nyt se on enää järkyttävät 32,7 :) mutta sentäs suunta on oikea! Ihanaa että sekin laskee, tosin en tiedä mitä muuta mä kuvittelinkaan 14kg pudotuksella?

Eli tiistaina alkaa hihat heilumaan tuolla keittiön puolella :)

1 kommentti:

  1. Hyvä Katja! Juuri näin! Onneksi meitä on kaksi tässä samassa junassa niin saadaan voimaa toisistamme ja sit, kun ei motivoi niin kuuma linja vaan kaverille ja sitten päästään taas ruotuun!

    Hyvä tavoite ja varmasti meistä ei kukaan sua nirhaa, jos et siihen pysty, mutta yritys hyvä kymmenen! Ja mä odotan edelleen meidän lenkkejä todella paljon! :) Kävelin mummin luo tänään mun uusilla lenkkareilla ja tuntui, että askel oli niiiiin kevyt. :D

    VastaaPoista