sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Duktig Jasmin

Mä pidin lupaukseni ja käppäilin taas äiskän luo, eli tuli tehtyä taas 6 kilsan lenkki ja heti oli parempi olo. Kiitos Katja tsempistä! :)

Käytiin murun ja kavereiden kanssa kattomassa äsken Unelmien Pelikirja. (oli muuten tosi erilainen leffa verrattuna mun leffamakuun, mut jäi positiivinen fiilis. :) Jennifer Lawrence on ihanasti erilainen verrattuna Hollywoodin tyhjäpäihin ja tykkäsin Bradley Cooperin roolisuorituksesta tosi paljon, vaikka hän ei kuulu mun lempinäyttelijöihin.) Mä olin reipas, enkä syönyt karkkia tai poppareita leffassa, koska eilen tuli syötyä hyväskää senkin edestä. Tänään mulla ei ole ollut hirveen nälkä ja kaloritaulukko näytti tältä:



Mutta hei -pallurat oli vihreällä, että olen syönyt tasapainoisesti kalorimäärään verrattuna! No ehkä tää on ihan ok, kun eilen mentiin reippaasti yli kalorimäärän.

Mä oon tänään myös fiilistellyt viime vuoden missifinaalia. :) Toukokuussahan mä saan kruunata seuraajani (noh, aika vaikeata kruunata, koska me saadaan pokaali -mut you know what I mean!). Mun mielestä koko kisa oli ihan huippu ja meillä oli porukalla niin hauskaa! Mieleen on jäänyt muunmuassa meidän loistava meikkaaja, Katja Teinilä (hänen blogiaan voi käydä lukemassa täältä) joka teki ihmeitä mun nassun kanssa. Mä en olis ehkä koskaan halunnut pestä meikkejä pois, mut se olis ollu aika ällöä. :D 
Oli niin ihanaa, kun mun perhe ja muru olivat mukana kannustamassa mua. Sain ihan hirveästi kannustusta ja tsemppiä kamuilta ja heidän tutuiltaan ja tuntemattomilta ja siitä mä olen joka päivä kiitollinen. <3 Toivottavasti kaikki jaksais tsempata mua myös tän projektin kanssa.

(Siskon ottama kuva just voiton jälkeen)

Mä haluan tuntea itseni yhtä voittajaksi, kun pääsen tavoitteeseeni kuin tuona kauniina toukokuisena päivänä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti