sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

LA lähenee (Katja)

Eli tänään starttasi 39 raskausviikko! En voi käsittää että laskettuun on enää 14päivää. Huh, vaikka toki iltaisin mulla on ollut paljonkin kivuliaita supistuksia. Edelleen fiilis on 98 prosenttisesti hyvä, ja tuo 2 prosenttia tulee illalla yleensä vasta sen jälkeen kun Mio on mennyt nukkumaan ja mä saisin nauttia olostani... Sillon iskee tukaluus ja haluaisin maata jumppapallon päällä maha pystyssä. Ahdistaa siis hengitystä ja tulee sellanen tukala olo. 

Mä olen jaksanut jumpata eilen ja tänään. Nyt ei vaan enää toi kahvakuulatreeni tunnu seuraavana päivänä enää lihaksissa, vaikka toki se hien nostaakin pintaan. Miten nopeeta sitä kehittyykkään? Siis siitä on ehkä kuukausi kun tein ekan treenin sillä ja olin niin jumissa seuraavana päivänä, ja mä en edes vienyt loppuun sitä treeniä, vaan tein 3/4 osaa... Nyt jaksan jo keskittyä siihen tekniikkaan ja tuo 30min menee melko helposti. Pitää varmaan muuttaa treeniä ja vaihtaa liikkeitä. 
Tänään herättiin Mion kanssa klo 09.00 ja me zumbattiin 45min. Tästä jumpasta Miokin tykkää ja 'osallistuu' oman kykynsä mukaisesti. 

Enää en jaksa vetää näitä sykkeen nostoja ihan täysillä, eikä vissiin pidäkkään että vauva saa happea kunnolla, vaan teen niin että tuntuu vielä hyvältä. Toki pari hikikarpaloa pitää saada aikaseksi :)

Sanoisin että tänään oli oikein hyvä päivä ruokailujen kannalta. En ole kiloklubia nyt täytellyt kun ei tunnu olevan aikaa koneella istumiselle, mutta tuo terveellinen ruokavalio istuu jo aika hyvin selkäytimessä. Varmasti täyttelen taas sitten kun siltä tuntuu, tai on epävarmuutta että mitenkän tasapaino sijoittuu, mutta luotan itseeni kyllä aika hyvin. 

Päätettiin nyt varmaan kolmatta kertaa taas etten mä enää punnitse itseäni näillä viikoilla, vaan keskityn vaan terveellisyyteen, mutta tuo vaaka on vain niin houkutteleva... Toisaalta paino heittelee kilo-pari päivästä toiseen, joten kovinkaan motivoivaa tuo ei ole. Kunhan se ei nyt vain enää nousisi näillä viikoilla, koska olen niin ylpeä että se on pysynyt kurissa koko raskauden ajan. 

Kohta meillä alkaa turbo vaihe, niinkuin Jasmin asian ilmaisi, ja sitten kilot karisee. Jospa nyt kuitenkin eka vain synnyttäisin jo?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti