keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Väsyttää... (Jasmin)

Mä oon tässä varmasti jo pariinkiin otteeseen maininnut, että unirytmi on vähän sekaisin. Eilenkin menin nukkumaan kahden aikaan, mutta onneks aamulla piti herätä luennolle ajoissa niin en nukkunut sentään koko päivää. Huomenna mulla on fysioterapia heti ysiltä, joten pitää herätä vielä aikaisemmin. Eli siis right about now olis hyvä aika mennä nukkumaan. Väsyttää kyllä jo rakkahasti tuo eilinen valvominen ja aikainen aamu-yhdistelmä. Mä tarvitsen mun kauneusunet!

Huomenna siis fysioterapia x 2, eka kädelle aamulla ja sitten jalalle illalla. Go me! Siinä välissä sitten käydään vähän opiskelemassa ruotsia ja venäjää yliopistolla. Ilta on varattu sitten kouluhommien tekemiseen. Äskenkin sain valmiiksi ruotsin kotiaineen. Launtaiksi pitää valmistellla kotitentti ja ensi viikolla hommat jatkuu... :) Vielä mä vähän kaipaisin enemmän liikuntaa kuin se jokapäivänen pyöräily yliopistolle ja takaisin. Mutta ei kai se täällä itkeskely auta vaan pitää itse tehdä asialle jotain. (wink wink, mä tarvisin nyt virtuaalisen potkun persauksiin!)

Lounaaksi mä nautin tänään pinaattikeittoa ja illan kokkikurssilla me valmistimme pihviä ja sen kanssa munakoiso-lisuketta. Hyvää oli, vaikka vatsa ei taidakaan kiittää. Mä syön niiiiin harvoin punaista lihaa, että sen sulattamisessa kestää. Mä oon tietoisesti yrittäny opetella syömään pienempiä paloja ja pureskelemaan ne kunnolla, jos se vaikka auttais?


Mä söin puolikkaan suklaacroissant-tyylisen jutskan ja heti menetin herkkupalluran. Damn it.

Nyt mä kömmin peiton alle näkemään ihme unia. Toissa yönä mä näin unta Alexander Stubbista ja siitä, että se tuli mun luo vierailulle ja keskusteltiin vakavia politiikasta. Viime yönä mä näin unta nuorisorikollisista ja niiden auttamisesta kohti parempaan elämään.. Oli siinä joku seikkailu Bradley Cooperinkin kanssa jossain vaiheessa. Unet on joskus niin hauskoja ja mä en niin käsitä mistä ne kumpuaa. :D Gonatt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti