tiistai 12. maaliskuuta 2013

12.03.2013 (Katja)

Hei, täällä ei suuria muutoksia ole tapahtunut. Vaa'an lukemat pienenevät mutta ruokailut ihan retuperällä edelleen. Ei ole kovinkaan nälkä, tuntuu että aivot on jätetty johki narikkaan. Unohdan kokoajan asioita ja syöminen kuuluu ehdottomasti tähän porukkaan. Tänään mä olen syönyt rahkaa, kahvia, leipää, kaksi kanamunaa, lisää leipää, tilkan jugurttia, lisää leipää ja nyt ajattelin syödä jäitä <3 Myös lumi on maistunut erittäin hyvältä viime päivinä, ja mä olen oikein hieno esimerkki lapsille leikkipuistossa... En pysty hillitsemään tätä tarvetta saada jotain jäätävää suuhuni. 

 
 Mun eväät

Huomenna meillä on miehen kanssa 3 vuotis hääpäivä. Eri kaupungeissa me ollaan, mutta toivon kovasti että se pääsisi huomiseksi illaksi tänne juhlistamaan tätä hienoa päivää. 3 vuotta tuntuu ajallisesti todella pitkältä näin nuorelle (olen 23), mutta käytännössä aika on hujahtanut tosi nopeasti. Sanoinkin tuossa äitille että vaikka meillä on ollut omat ongelmamme tässä suhteessa, niin tuntuu että meidän suhde paranee vain ajan kanssa ja rakastetaan enemmän kuin koskaan. Myöskin tämä erillään olo on tehnyt ihmeitä meille, ja en tällä hetkellä haluaisi muuttaa mitään. Kuullostaako hullulta? No sitä se ehkä onkin. Mutta toimiipahan meillä ainakin tällä hetkellä, ja muulla ei sitten olekkaan väliä. 

Öö mitä muuta mä kertoisin?

Mio on edelleen ihana <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti