tiistai 26. maaliskuuta 2013

Hyväntekeväisyys (Jasmin)


No niin. Eli eilen mä vietin reippaat 9 tuntia lajitellen ylhäällä olevia ruokakasseja ja tänään semmoset 11 tuntia vietetty samoissa merkeissä plus vieden pusseja perille tarvitseville. Kroppa huutaa hoosiannaa, mutta ihana fiilis siitä, että oon ollut mukana auttamassa! Kannustan kaikkia teitäkin tekemään jotain hyvää, voi olla pientä ja isoa. Tää on niin paljon konkreettisempaa kuin antaa rahaa esim. Green Peacelle, koska tässä tietää, että apu menee varmasti perille sitä tarvitsevalle!

Olin siis viikonloppuna Jyväskylässä kavereita moikkaamassa ja vähän juhlistamassa, että toinen pääsi poliisikouluun ja toinen sai aika merkittävän ylennyksen. :) Oon niin ylpeä molemmista. Poliisikokelasta kutsun tästäedes Kessuksi (on siis aika kova mimmi, armeijat ja kaikki käytynä!). Kessu sai haastettua meidät osallistumaan Jutan Fitfarmin Superdieetti-valmennukseen. I know, I know... Mä olin kyllä luvannut itselleni, etten lähde moiseen mukaan, mutta Kessu on aika itsepäinen nainen, kun sille päälle rupeaa. Tiistaina alkaa uusin valmennus ja se kestää kuusi viikkoa. Yritän parhaani mukaan seurata ohjeita, mutta kyllä siinä esimerkiksi pari mässypäivää tulee, kun meillä on se kokkikoulu vielä kolme kertaa tämän valmennuksen aikana. Saa nähdä kuinka kestää pää? Että tämmöisiä haasteita itselleni. Paino on nyt jumittanu siinä 86 kilossa. Sehän kävi silloin yli viikko sitten 85 kilossa, mut ei oo sen jälkeen käyny uudestaan samaisessa lukemassa. Ehkä tästä saa nyt pienoista potkua persauksiin? 

Onkos lukijoista muut kokeilleet Fitfarmia? Kokemuksia?

6 kommenttia:

  1. Me ollaan Akin kanssa testailtu Fitfarmia jonkin verran. 100g lihaa/250g kaviksia -sääntöä noudatan melkein koko ajan lounaalla ja päivällisellä. Rahkaa en jaksa syödä niin isoja määriä. Akille toi tuntuu sopivan tosi hyvin..kun saa ihan konkreettiset ohjeet kuinka paljon syödä ja mitä. Ihan testimielessä mä oon sitä kokeillut mutta en noudata päivittäin...tiedän sit mistä ihmiset puhuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en mikään rahkan ystävä ole, mutta katotaan! Mun tavoite olis tän kuuden viikon aikana päästä seiskalla alkavaan lukuu. Pelottaa ihan ajatella! Oon viimeks painanu sen verran varmaan seiskalla -tai kasilla!

      Poista
  2. Mä pudotin 6-7 kg superdieetin aikana, aamulenkkejä tein kyllä ahkerasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh, kiva kuulla! Nyt mä oon lukenu vaan ihmisistä, joilla on tippunut alle viisi kiloa. Onko sulla pysynyt poissa ne kilot kanssa? Tsemppiä!

      Poista
  3. No se alkoi 11.2.13 ja nyt jatkan superdieettiextrassa ja tankkauksen jälkeen on tullut +400 grammaa, extrassa syödään aluksi taas enemmän hiilareita. Pudotettavaa olisi vielä n. 20 kg mutta luulen että 15 kg:n päästä näytän jo melko laihalta;D Tsemppiä vaan teille kummallekin!!!

    Salitreenejä ja kotitreenejä on kyllä paljon tekemättä flunssailun vuoksi, mutta varmaan tuo lenkkeily on melko tehokasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi hienoa! Keep up the good work! :) Mulla on tällä hetkellä vähän epäuskoa, kun paino vaan nousee (no okei, 200g/pvä) - mutta silti! Kovasti yritän uskoa Juttaa, että kahden viikon päästä voi vasta tapahtua jotain. Mutta ei oo järin kivaa, että vaaka näyttää aamuisin enemmän kuin ennen!

      Poista