maanantai 4. maaliskuuta 2013

Aivokuolema (Jasmin)

Eilen mä pidin vapaapäivän kouluhommista. Meinaan se lauantain tentti kyllä kärvensi mun aivot, ettei riittänyt aivokapasiteetti enää miettimään kouluhommia. Tässä esimerkki yhdestä kysymyksestä: 

"Cross Cultural Management research 'encompasses both international comparative research about aspects of management and intercultural research into multinational organizations'. You are asked by your company manager to provide conceptualization of this cultural perspective linking individuals to organizational structures. In so doing, how would you link different dimension of national cultures and levels of analyses to emerging functional and neo-institutional theoretical perspectives? How do cognitive structures and processes stand in relation to social structures and processes in cross-cultural management (CCM)? To what extent should one be aware of issues of methods and measurements in CCM particularly when related to cross cultural conceptual equivalence and difficulties associated with cross cultural comparison?" 

Niin... Vähemmästäkin aivoihin tulee pipi mun mielestä.

Eilen siis vietettiin sukulaisten kanssa kaksosten synttäreitä ja kyllä mä maistelin sieltä ja täältä hyväskää. Huomasin heti kotiin päästyäni, etten ollut juonut tarpeeksi vettä, kun päätä särki ja tuskin olin syönyt tarpeeksi vihanneksia ja hedelmiäkään... Kävin mä siinä välissä myös parin tunnin kokouksessakin. Tänään nukuin taas myöhään ja siinä se päivä sitten melkein olikin. Illalla oli toisen yhdistyksen kokous, jossa meni liki kolme tuntia. Että ei mulla ainakaan tekemisen puutetta ole näin sairas"lomalla". Tällä viikolla pitäis saada valmiiksi yksi kotitentti, esitelmä, kirjoitelma ruotsiksi ja sitten vielä päälle yks essee -ja tietysti normi läksyt ja luennot... Mä näen monia unettomia öitä tällä viikolla. Pari viikkoa pitäisi vielä jaksaa ja sitten on suurimmat läksyt saatu pois alta. Huhtikuussa on vielä 2 tenttiä ja sitten mä olen valmis tältä lukuvuodelta, thank god!! (paitsi jos tuo launtain tentti meni päin prinkkalaa, niin sit joudun uusimaan senkin vielä... Kop kop!) Nythän olisi tietysti todella tärkeää, että mä syön hyvin ja liikun paljon, että aivot jaksaa mukana! :) Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti