tiistai 5. maaliskuuta 2013

Tahdon2013 ja muut paasaukset (Jasmin)

Mä kävin tänään hammaslääkärissä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Pitihän se arvata, reikä siellä on joka vaatii paikkaamista. Höh! Plus vielä alkavia reikiä hampaiden välissä. Miksi se hammaslangan käyttäminen on muka niin vaikeaa. :/ Nyt pitää ottaa itseänsä niskasta kiinni ja opetella sen langan käyttö! (vähän niin kuin muistutuksena siis itelle. Toivottavasti te, arvon lukijat, ootte viisaampia ja pidätte parempaa huolta purukalustostanne!)

Muuten mulla on ollut aika normipäivä: koulua ja kouluhommia. Tosin mun huomio kyllä kääntyy pois kouluhommista todella helposti -liian helposti. Tänään mä olen istunut Facebookissa ja väitellyt homojen oikeuksista avioliittoon ihmisten kanssa, jotka ovat sitä vastaan. Todettakoon se nyt kaikille näin ääneen, että minä kannatan tasa-arvoista avioliittolakia! Tahdon2013!!!
Kyllä mä sen tiedän, että siinä lyödään vaan päätä seinään, kun lähtee väittelemään sellaisen henkilön kanssa, jolla on niin syväänjuurtuneet uskomukset, mutta hauskaa mulla oli silti. Mä en vaan käsitä, että miten se on keneltäkään pois, että homot ja lesbot voidaan vihkiä avioliittoon? Mä voisin jatkaa tästä aiheesta vaikka miljoonatsiljoonan blogipostauksen muodossa, mutta koska tämä on elämäntaparemontti-blogi niin mä jätän sen paasauksen naamakirjaan. :)


Tämän päivän syömiset meni ihan jees. Mun on pitänyt vähän niin kuin pakottaa itseni syömään tänään leipää, että kuitupallura meni edes keltaiselle. Mun ei oo yhtään tehnyt mieli syödä sitä, en kyllä tajua miksi. Yleensä mä rakastan leipää, varsinkin ruisleipää. No, aina ei voi voittaa. Mulla on muutenkin mennyt huonommin pari päivää ruuan suhteen -siis joka päivä maha ihan pirskutin kipee ja vessassa pitänyt juosta. Mun maha ei ole ollut mun kanssa samaa mieltä siis ruuan laadusta, ehkä? Toivottavasti tää ei nyt jatku monta päivää. Huomenna taas kokkikurssille, joten en haluaisi pilata iltaani istumalla vessassa. 

Huomenna on muuten tasan kuukausi leikkauksesta. Ihmiset on kysynyt, että mites se paraneminen edistyy? Noh, tällä hetkellä käsi toimii yhtä huonosti kuin ennen leikkausta. Ehkä himpun verran huonommin. Siis jos verrataan käden liikkuvuuteen. Toivoa on kuitenkin, että se kunnolla parantuu! (I wish!)

1 kommentti:

  1. Thank you and amen! Oon kanssasi aivan samaa mieltä tuosta homoavioliitoista... ei vaan pysty käsittämään että miksi joku vastustaa...

    VastaaPoista