torstai 28. maaliskuuta 2013

woop woop! (Katja)

Omg! Nyt synnytyksestä reilu viikko ja paino lähtenyt toden teolla tippumaan! Mä en pysty käsittämään että painan 89,9!! Koskakohan tää on tapahtunut viimeeksi? Ehkä ylä asteella tai ammattikoulussa? Olis kiva tietää.

Edelleenkään mä en ole pystynyt hirveesti liikkumaan, mutta mietin että teen maanantaina ekan pidemmän lenkin kun meillä on pääsiäis dinner äitin luona. Matkaa sinne on noin 4km. Kroppa edelleen jumissa ja samoin pää :-)

Otettiin myös mittoja eilen Jasminin kanssa. Kiva että sekin saatiin tehtyä nyt niin tietää suurinpiirtein mikä on lähtötilanne, vaikka pitkän matkan mä olen jo edennyt! Ennen raskautta painoin 101kg ja nyt alle 90! Mikä fiilis!!!


1 kommentti:

  1. Hyvä Katja!!!!! Mä oon niin happy for you!! <3 Toivottavasti sait tästä nyt motivaatiota itsellesi!

    VastaaPoista