lauantai 2. maaliskuuta 2013

Let it snow, let it snow, let it snow (Jasmin)


Eilen mä lupasin kävellä äiskän luo tentin jälkeen, jos on inhimillinen sää. Lähtiessä yliopistolle oli aika harmaata, mutta vakaata. Tuulikaan ei puhaltanut kovin lujasti. Menen tenttiin -> 2,5h myöhemmin ulkona on täysi lumimyrsky!! Lunta satoi - no jos vettä sataa esterin perseestä niin voin sanoa, että lunta tuli kyllä taivaan täydeltä! Nyt kello on lähemmäs 2 yöllä, eikä se ole vieläkään laantunut. Voitte siis kuvitella sen lumen määrän, mitä ulkona on... Mä mietin pari kertaa, että oonko mä sissi ja kävelen äiskän luo -mutta siinä vaiheessa, kun lumi piiskaa vasten kasvoja ties kuinka monta metriä sekunnissa niin päätin toisin. Kävelin yliopistolta kotiin ja lähdin autolla äiskän luo. Yliopistolta kotiin kesti kuitenkin melkein puoli tuntia tarpoa myrskykelissä, joten mun mielestä se oli ihan hyvä suoritus. :) 

Kotona mä autoin äiskää huomisten synttäreiden valmisteluissa -söin myös tietoisesti vähän vähemmän tänään, koska huomenna tulee kuitenkin herkuteltua hieman.



Toivotaan, että huomenna on jo paljon kivempi sää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti