perjantai 1. maaliskuuta 2013

Erilainen nuori (Jasmin)

Mä niin eilen vannoin, että tänään teen jotain koulua varten ja kyllä mä osittain pidinkin lupauksen. Toki mä nukuin kahteentoista asti (unirytmissä vieläkin korjattavaa...) mutta sen jälkeen lähdettiin murun kanssa kaupungille. Kävimme syömässä lounasta ja sitten hän meni töihin ja mä aloin lukemaan tenttiin. Tosiasiahan on se, että himassa siitä lukemisesta ei tuu yhtikäs mitään. Noh, mä tein sitten niin, että lueskelin eräässä keskustan pubissa. Istuin siellä neljästä yhteentöistä, kunnes muru pääsi töistä ja tultiin sitten yhtäaikaa kotiin. Mun ei ollut kyllä tarkoitus olla siellä koko iltaa, mutta niin siinä nyt sitten kävi. Oon vähän erilainen nuori. Pääasia on kuitenkin se, että luettua tuli! Mitä siinä nyt pari juoppoa kävi välillä häiritsemässä, mutta niistäkin pääsin eroon aika nopeasti. :)

Huomenna siis tentti ja sen jälkeen meen kotiin vanhempien luokse auttamaan valmisteluissa, kun meillä on sunnuntaina kaksosten sukusynttärit. Äiti on ollut huonona koko viikon, joten apu on varmasti tarpeen. :/ Raukkaparka!

Liikuntaa ei tänään tullut siis paljoa harrastettua, mutta huomenna mä kävelen yliopistolta kotiin (pyörästä on kumit tyhjänä, niin se on nyt poissa pelistä vähän aikaa). Tänään tuuli niin kovaa -tuntui ihan siltä, että pakkasta olisi ollut -20 astetta. Yök! Jos huomenna on vaan inhimillinen keli niin sit mä kävelen yliopistolta äidin luo niin tulee vähän pitempi lenkki tehtyä.


Mä oon ihan tyytyväinen tämän päivän palluroihin ottaen huomioon, että ainoa ateria, minkä olen syönyt kotona oli iltapala... Kaloritkin pysyi tavoitteessa. Vielä kun saisi lisättyä liikuntaa roimasti niin olisin happyhappyjoyjoy. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti