perjantai 8. maaliskuuta 2013

Naisten päivä (Jasmin)

Kilokeiju varmaan kuuli mun toivomuksen eilen ja paino olikin melkein sama kuin maanantaina. Jes! Vielä olis 2kg seuraavaan tavoitteeseen... :)

Tänään on siis naisten päivä ja mua muistettiin näin:



Leivoksessa oli suklaa- ja vadelmamoussea. Hyvää oli ja se oli just sopivan kokoinen.

Illalla mä sitten naisten päivän kunniaksi jouduin silittelemään lakanoita. Mä oon vähän tarkka mitä tulee lakanoihin. Äiti on aina mankeloinut meidän lakanat ja se on niin ihana tunne, kun menee nukkumaan puhtaisiin mankeloituihin lakanoihin. <3 Jostain syystä mä olin ihan unohtanut mankeloida nää lakanat ja koska olin jo saanut päähäni, että nämä tänään sänkyyn laitetaan niin ei auttanut muu kuin ruveta silittämään. No oma valintahan tämä oli.. ;) Pääasia, että sängyssä on nyt sileät lakanat! Vinkkinä kaikille: lakanat kestävät paljon kauemmin kun ne mankeloi/silittää. 


Tänään kaikki pallurat oli vihreällä. JES! :) Eilisestä jäi vielä lohta ja avokadoa, joten tänään söin saman setin päivälliseks kuin eilenkin. Oli edelleen taivaallisen hyvää. 



Toivottavasti meidän kaikkia naislukijoita hemmoteltiin tänään!

2 kommenttia:

  1. Ryppyset lakanat on niin peestä. Menee aina hermot kun kiskoo petivaatteet kuivurista ja ne on tuhannen kiemuralla ja kippuralla. Eikä mulla mitään makelia oo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on taloyhtiössä, mut mä käyn äiskän luona aina, koska niillä on lämpömankeli. Tulee niin hyvää jälkeä! Mulla menis hermo, jos pitäis aina silittää. No tyynyliinat ei oo niin vaikeita, mut meilläkin normiaisompi sänky niin johan meni hermot lakanoihin.

      Poista