keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Keskiviikko on sushi-päivä (Jasmin)

Hei vaan kaikille lukijoille!
Sunnuntai oli todella rankka päivä, mutta silti niin mahtava. Mä istuin mikrofonin takana aamu kahdeksasta ilta kuuteen asti about, välissä pari vessa taukoa ja ruokatauko. Onneks mulla oli hyvät eväät mukana niin jaksoin. Oli ihan huikeeta nähdä loistavia joukkuevoimistelu- ja tanssisuorituksia. Niin mahtavaa olla mukana tälläisessä tapahtumassa! :D Ens vuonna sitten jälleen kerran. Toivottavasti yleisö tykkäs myös, välilä mä pistin ne tekemään aaltoja ja välillä me harrastettiin taukojumppaa tanssin muodossa. :D Hyvä Wasa Cup 2013!

Tää viikko on alkanut vähän huonosti syömisten suhteen -punasia ja keltaisia palluroita Kiloklubissa enimmäkseen. Enpä voi syyttää ketään muuta kuin itseäni tästä. Deadlinet pukkaa päälle koulussa ja muutenkin on muka kiireitä koko ajan, ettei ehdi. TEKOSYITÄ! Ei auta muu kuin ottaa taas itseään niskasta kiinni ja ruveta liikkumaan enemmän ja syömään paremmin.

Mulla on perjantaina lopputarkastus tuosta olkapäästä ja katsotaan sitten, paljonko lääkäri antaa lisää saikkua. Kaikki liikeradat ei oo siis palautunut vielä edes sille tasolle, mitä ne oli ennen leikkausta, joten mä en näe kovin todennäköisenä sitä, että töihin palaisin any time soon. No, turha tässä on spekuloida, perjantainahan sen sitten näkee, mikä tuomio sieltä tulee.

Oon kuitenkin palaamassa salille jo huhtikuussa. Vaikka käsi ei toimi täydellisesti niin kyllä se nyt niin hyvin jo toimii, että voin esim spinuun mennä ja sinne mulla onkin jo iiiso ikävä! Ihana, että saa sen rutiinin taas rullaamaan, odotan kovasti! :)

Tänään meillä tehdään itse sushia kokkikerhossa - saas nähdä miten se onnistuu. :) Kuvia ja raporttia siitä huomenna.

Ihanaa ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille! Katjallakin on teille isoja uutisia. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti