tiistai 12. maaliskuuta 2013

Väsy zzzzz (Jasmin)

Mua väsyttää ihan sikana (hei -ihan normia.. Kello on jo paljon!) ja sit mulla on vähän heikko olo... No joo -mä oon syöny tänään vajaan 1000 kalorin edestä ruokaa, että ei ihme, että voi vähän heikottaa. Mä olen ollut niin tiiviisti koulussa koko päivän ja sit hengailin kaupungilla koko illan, että siinä välissä jäi syömiset ihan unohduksiin... 


Huomenna taas kaloreita enemmän, kun on kokkikurssin paikka.

Tänään oli muuten Vaasassa ihan sissi-ilma, kun lunta satoi taas taivaan täydeltä. Oli kyllä ajettava kieli keskellä suuta, kun yritti pysyä pyörällä pystyssä. 


Nyt mulla on niin silmät ristissä, että tekstiä ei synny edes pakolla ->aika siis kömpiä sänkyyn. Oli kyllä niin tylsä blogi-merkintä ever, että my apologies. Aina ei voi olla hauska ja mielenkiintoinen, eihän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti