torstai 14. maaliskuuta 2013

14.03.2013 (Katja)

HAH mä olen taas kipeenä! Voitteko tajuta, että viimeisen 2kk aikana mulla on ollut 2 kertaa oksennustauti ja 2 kertaa kuumeflunssa? Kyllä, thats me! Ilmeisesti kaikki ylimääräiset taudit jumittuvat juuri minun kohdalleni.
Siis oikeesti normaalisti mua ei haittaa sellanen perus sairastaminen, se kuuluu elämään, mutta kun tää on nyt selvästi jäänyt päälle, sairastan 2-5 päivää ja sitten kaikenkaikkiaan aikaa kuluu viikko että olen ennallani. Ärsyttää tällänen ajan hukkaus ja se, että olen muutenkin aika 'huonossa' kunnossa nyt kun laskettuun aikaan on 2 kokonaista päivää. Arvatkaa vaan huvittaako mua synnyttää tälläsessä tukossa? 


No ajattelin sitten fixuna tyttönä käydä apteekissa. Sain vastaukseksi ettei voida oikein suositella mulle mitään koska olen niin loppuvaiheessa raskaana. Eli tää paraneminen ilmeisesti on täysin minusta itsestäni kiinni nyt sitten. Olen niin sanotusti oman onneni varassa. En edes finrexiniä saatika nenäsumutteita saa käyttää. Tunnelma on siis katossa täällä meillä :D jaksan hymyillä ja sillai...

Koko komeuden kruuna se, että Miokin on sairaana. Sillä nenä aivan tukossa/vuotaa kuin vesihana. Onneksi se nukahti, ja kehrää kovaan ääneen tuolla kamarin puolella.

Tällä hetkellä mä yritän kaivaa netistä kaikenmaailman kotikonsteja millä mä saisin itseni kuntoon ja tässä teille listaa:

-Mynthoneita
-Kuumavesihöyry + mynthon pastillit sinne veteen
-Tee
-Sipulisukat?
-Mion niistäjä
-Nenän rikkinäiselle iholle Bepanthenia
-C-vitamiinipitoiset hedelmät

Sipulisukkia en vielä ole kokeillut, mutta ajattelin mahdollisesti sellaiset vetäistä jalkaan yöksi, näin epätoivoinen mä olen. Tässä vielä ohje miten tuo pitäisi toteuttaa:

Valmistusohje
  • Kuori valkosipuli tai sipuli. Pilko sipuli, kumpaa tahansa oletkin päättänyt käyttää.
  • Pese jalkasi.
  • Laita sipulisilppu sukkiin, niin että sipulit ovat jalkapohjan puolella.
  • Mene nukkumaan.
  • Huomaat aamulla tukkoisuuden olevan tiessään.
Näen aika mielenkiintoisena tämän tulevan yön, sillä mähän tosiaan juoksen vessassa sen 7-10 kertaa. Miten tämä kyseinen vessassakäyminen onnistuu kun jalanpohjat ovat täynnä sipulisilppua? :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti