lauantai 9. maaliskuuta 2013

Baby shower (Jasmin)

Okei - tänään meni aika överiks syömisten kannalta Katjan siskojen järkkäämissä baby showerissa. Oli kuulkaas pinkkejä cupcakeja, cake popseja, rocky roadia, vaahtokarkkitäytekakkua. Omg omg omg. Nyt mua harmittaa, kun en tajunnut ottaa kuvia sieltä. Mut ehkä Katja niitä tänne postailee. 
Multa petti kontrolli ihan täysin ja se kyllä näkyi iltapainossa, kun oli kilon enemmän kuin eilen illalla. Eli taas saa kärsiä, kun ei osannut pitää näppejä erossa... Valivali -en valita enää, KOSKA ne oli onnistuneet bileet. Katja sai ihania lahjoja ja juhlaväki oli mukavaa. Huomenna taas skarppina, eiks joo?

Oon mä ollut skarppina sit muuten tänään. Reippailin äiskän luo ja takaisin (6km) ja sit mä pyöräilin Katjan siskon luo niihin paardeihin (8km). Ihan hyvä saavutus siis, vaikka itse kehunkin. Huomenna ajattelin taas kävellä äiskän luo, kun muru on kuiteskin päivän töissä.Mä kuuntelin siinä reippaillessa mun juoksumusa-soittolistaa iPodista ja tuli sellainen fiilis, että nyt mä haluan juostaMusiikkina sopivasti Ne-Yo'n ja Calvin Harrisin Let's Go. 


No mähän sit let go :D Juoksin parikymmentä metriä ja sit oli pakko lopettaa. Ei sen takia etteikö kunto olis kestäny vaan sen takia, että tömähtely otti kipeetä olkapäähän. Tais se fysioterapeuttikin sanoa, että ehkä ei ole ihan vielä aika herätellä vanhaa harrastusta henkiin. :/ Ehkä sitten lähempänä kesää? I hope!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti