torstai 21. maaliskuuta 2013

Moroporo (Jasmin)

Jee -HYVÄ KATJA! :) <3 Oon niin happy Katjan puolesta! (ja tietenkin itseni puolesta... Oma lehmä ojassa - katsokaas nyt mä odotan kovasti sitä, että Katja kuntoutuu ja me päästään taas lenkkeilemään yhdessä!)


Mun tää viikko on ollut vähän tämmöinen:


Että näin. Eli paino ei todellakaan ole tippunut. Mutta joo, tänään mä olen skarpannut ja huomenna lähden viikonlopuksi Jyväskylään kavereita moikkaamaan. :) Jee! Ihanaa nähdä pitkästä aikaa kavereita ja tässä jutussa on hyvä se, että ne on molemmat semmosia himoliikkuvia fitness-tyyppejä (mun mielestä!) joten todennäköisesti ei tuu hirveästi mässäiltyä kaikkea kakkaa. :D Kävin pitkästä aikaa kirjastossa lainaamassa kirjoja (oon unohtanut tässä koulun lomassa, kuinka paljon mä oikeasti rakastan kirjoja ja lukemista, mutta muistot palasi kirjastossa) junamatkaa varten. Ihanaa lukea välillä jotain muutakin kuin vaan kouluhommia. 

Eilen meillä piti olla sushi-koulutusta kokkikerhossa, mutta se oli peruttu ja seuraavat kaks kertaa kans, HÖH! Meidän opettaja sairastui, joten ei sille mitään voi. Onneks ei täytynyt koko loppukurssia perua vaan jatketaan sitten huhtikuussa. Tehtiin sitten ystäväpariskunnan kanssa kevätkääryleitä. NIIN PALJON PAREMPIA kuin ravintoloissa. Just saying... Mun pyynnöstä osa paistettiin myös uunissa, että olis edes vähän terveellisempää. Jostain kumman syystä ne friteeratut maistui kuitenkin paremmalta..? I wonder why. Kröhöm. 

No niin Jasmin. SKARPPAA NYT.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti