maanantai 25. maaliskuuta 2013

Pääsiäispussi (Jasmin)

Huomenta ja terveisiä Jyväskylästä! Olin siis viikonlopun kavereita moikkaamassa Jyväskylässä ja oli aivan ihanaa päästä vähäksi aikaa pois omista kuvioista. Junaan otin kaksi kirjaa, joilla ei ollut mitään tekemistä koulun kanssa ja luin ne molemmat. :) Mulla oli lenkkivaatteet mukana ja käytiin lenkillä lauantai-aamuna (perus, tietysti ennen aamiaista) ja aamupalaks mulle  tehtiin puuroa marjojen kanssa, raejuustoa ja mehukeittoa. Syötiin muutenkin paljon salaattia. :D On se hyvä, että mulla oli siellä tsemppikaverit, jottei mennyt kokonaan puputtamiseksi!


Tänään ja huomenna mä olen mukana pääsiäispussi-keräyksessä. Tämä on Lähimmäiskoti-yhdistyksen kautta järjestetty ruoka-apu-keräys niille, joilla ei itse ole välttämättä varaa ruokaan ollenkaan. Hakemuksia on tullut liki sata: perheiltä, yksinäisiltä ja vanhuksilta. Tiedän, että yhessäkin perheessä on kahdeksan lasta. Olen itse lähdössä nyt kauppaan ostamaan ruokatarvikkeita ja sitten suuntaan kohti Palosaaren seurakuntakeskusta lajittelemaan ruokia pusseihin. Huomenna mä kuskailen ruokakasseja tarvitseville. Eli laitan varmasti päivitystä sitten huomenna illalla lisää.. Muun muassa haasteesta, jonka otin vastaan! :) Ooh, jännittävää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti