maanantai 1. huhtikuuta 2013

Huhtikuu ja uudet kujeet! (Jasmin)

Lauantain pääsiäiskemut meni loistavasti -tarjolla oli kolmen ruokalajin menu ja herkullista oli! Meitä oli paikalla 14 loistavaa tyyppiä. Iltaan kuului syömistä, juomista, rentoa meininkiä, laulua ja leikkimistä. Loppuyönä mä tanssin jalat kipeäksi paikallisessa yökerhossa. Kaiken puolin erittäin onnistuneet pippalot! (mut onneksi pääsiäinen on vain kerran vuodessa)


Lautasliinoissa oli illan ohje:


Kyllä mä parit cocktailit nautin - ja voin sanoa, että EILEN EI OLLUT YHTÄÄN KIVAA! En ole tosiaan alkoholia paljon ottanut tämän vuoden puolella ja kroppa muistutti mua asiasta koko sunnuntain. Kaamee krapula.

Tänään me käytiin murun kanssa äiskän luona syömässä. Tarjolla oli lammasta ja valkosipuliperunoita ja kaikenlaista muuta hyvää.... Nyt oon mielestäni tankannut tarpeeksi ja huomenna on sitten hyvä aloittaa Fitfarmin Superdieetti. Kestoahan sillä on kuusi viikkoa ja mä kovasti toivoisin, että kuuden viikon päästä mun paino alkais seiskalla. En kyllä muista koska mä olisin viimeks ollut niin "pieni" -varmaan seiskalla tai kasilla. Aika pelottava ajatus mutta silti niin huikea! Huomenna katon virallisen aloituspainon -on siis näiden syömisten kanssa tullut vähän lisää. Uskoisin, että se on huomenna vähän päälle 86. Eli semmonen 7 kiloa jos tippuisi niin olisin tosi happy. Mutta jos ei niin sitten ei. En ota mitään paineita, mutta parhaani yritän! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti