torstai 4. huhtikuuta 2013

4.4.2013 (Katja)

Tänään meillä oli neuvola. Pimu on ottanut jo yli puoli kiloa syntymästä lisää, joten ilmeisesti mulla maitoa riitää :) Terkka kysyi että onkos mulla kermaa maidon sijasta? hahah No hyvä että se kasvaa ja mä kutistun!

Terveyden hoitaja kielsi mua myös tekemästä yhtään rasittavaa liikuntaa ennen jälkitarkastusta. Kuulemma kävelyllä saa käydä, mutta ei rasittua. Osaksi jo vain sen takia että olen juuri synnyttänyt, mutta osaksi myös koska kyseessä toinen raskaus lyhyen ajan sisällä ja paikat pitäs ehdottomasti palautua ennen rasitusta. Joten näillä mennään - koska mä en todellakaan halua mitään kohdun laskeumaa tai muuta vastaavaa vaivaa loppuelämäkseni.

Eilen (vasta toka kunnon ruoka päivä!) teki niiiin mieli suklaata, mutta purin hammasta, kävin kaupassa ja ostin värkit hedelmäsalaattiin. Pitää ilmeisesti vieroittaa itsensä tuosta ihanasta sokerista... Heti ku vähä löysäilee niin siinä jää homma vähän niinkuin päälle. Sanoin vain itselleni että se on vain mieliteko ja että se menee ohi. Ja se meni! Mä olin ihan tyytyväinen siihen hedelmäsalaattiin.
Nooo tänään tosin taas tekee herkkuja mieli...

Tänään syöny:

Kaurapuuroa + omena sosetta + näkkäri
Hedelmäsalaattia

Suunnitelmissa vielä:

Wok + kaanamunaa + raejuustoa + kalkkunaa
Kreikkalaista salaattia
Leipä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti