tiistai 23. huhtikuuta 2013

Piikkiä piikin perään! (Jasmin)

Aamulla mä pyöräilin reippaana tyttönä taas kirjastoon pänttäämään tenttiä varten, vaikka siellä satoi. (Sainpahan hyvä tekosyyn laittaa kumpparit jalkaan!) Okei okei, ne on Prismasta ostetut halpiskumpparit, mut mun mielestä jotenkin sadepäivää piristävät. :)


Parin tunnin lukemisen jälkeen (kun aivot harhaili jossain ihan muualla kuin itse tekstissä...) mä sit suuntasin äiskän kanssa lekurille pistettäväksi. Nyt pitää kyllä antaa tunnustusta herra lääkärille, että (okei okei, jännitti ihan kauheesti ja vähän ehkä siinä puhaltelin epätasaiseen tahtiin ja pidättelin hengitystä tarpeettoman kauan ja puristin äidin käden mustelmille) ei se ollut niin kauhea kokemus tällä kertaa. Eka hän peloitteli mua, että pitää luuta pistää kans, mutta sitten se menikin ihan helposti (ja ei osunut luuhun) ja vähän vaan nipisti.  Mä en todellakaan anna usein tunnustusta pistäjille, mutta tämä lääkäri ansaitsi sen. :D Hänkin sitten naureskeli, et se kyllä muistaa tän. Nyt ei enää jännitä ens viikolla niin paljoa sinne meno, mutta se on varmaa, että äiti tulee mukaan kuiteskin. Just in case. Eli tosiaankin olkapäähän pistetään nyt kortisonia, että joskos se siitä lähtis sitten aukeamaan paremmin. Nyt en saa rasittaa sitä pariin päivään. Eli treenit teen kyllä, mutta jätän pois nää kättä rasittavat liikkeet.

Oltiin Katjan ja muksujen kanssa reippaita ja lähettiin lenkille mun lääkärin jälkeen, vaikka ulkona satoikin ja oli kylmää ja harmaata ja mitä kaikkea muuta, mikä olisi normisti mun tekosyy olla lähtemättä ulos lenkille. Ei olla oltu piiiitkääään aikaan yhdessä kävelyllä ja huomattiin molemmat, että oli taas kivaa ja useammin pitäis päästä ulos yhdessä! Mä työnsin rattaita ja oli ne kyl raskaat, kun molemmat muksut oli kyydissä. Siitä tulee kyllä lisäpotkua kävelylenkille, kun niitä lykkii eteenpäin. Mittailtiin nyt sitten toisiamme, että joskos olisi lähtenyt senttejä jostain päin kroppaa. Vähän ristiriitaisia tuntemuksia, kun kiloja on lähtenyt, mutta jossain kohtaa kroppaa on tullut lisää senttejä..? Mut hyvät uutiset oli, että lantion seudulta on sulanut pois -5cm, JES! :) Superdieetti siis jatkukoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti