sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Treeniä horo! (Jasmin)

Tein eilisen spinningin jälkeen kotitreenin salilla ja voin sanoa, että hapokasta oli! Tein perjantaina niin hartaasti kotitreenin kotona ja siihen vielä spinun päälle, että lauantainen spinu ja siihen perään treeni ei sitten mennytkään ihan niinkuin Strömsössä. Oon nyt joka kerta ottanut aikaa treenin aikana, että tiedän vähän kuinka kauan mulla menee ja eilen treeniin meni 7 minuuttia kauemmin kuin perjantaina... Että niin hapokasta. Tein kotitreenin tänään vielä (okei okei, mulla ei nyt mennyt välipäivät ihan suunnitelmien mukaan) ja onneks se sujui ihan reippaasti. Huomenna pidän välipäivän treeneistä.

Tänään oli niin ihanan aurinkoinen ilma, että herätin kaverin mukaan lenkille. Tänään oon myös pyöräilly ihan kiitettävästi. Että yrityksen puutteesta mua ei voi ainakaan syyttää. :) Painohan ei ole edelleenkään laskenut, mutta katsotaan... Kärsivällisyyshän ei ole mun paras hyveeni. Tiistaina pitäisi taas päivittää tuota välitavoitteet ja kehitys -välilehteä ja tällä kertaa ei ole mitään  kerrottavaa. Kuukaudessa paino tippunut alle kilon, MÄLSÄÄ! Mutta eikös kaikilla ole se hetki, kun paino junnaa paikoillaan? Mä toivon, että tämä on ainoa kerta, kun mulla käy niin, koska tämä on tosi turhauttavaa. No jaa, enköhän mä ole tarpeeksi tästä asiasta valittanut. Toivottavasti 16.5. on sitten enemmän kerrottavaa! (päivitän siis sitä välilehteä aina joka 16. päivä)

Huomenna mulla on sitten se ENMG-tutkimus, jossa selvitetään onko mun olkapään hermoissa jotain vikaa. Lääkäri sanoi, että se mahdollisuus on tosi pieni, mutta parempi tutkia niin on ainaskin poissuljettu vaihtoehto. Sehän ei mua tietenkään piikkikammoisena paljoa lohduta. Tutkimuksessa siis tökätään neuloja mun lihaksiin.. YÖK! Yritän olla panikoimatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti