perjantai 12. huhtikuuta 2013

Ah, viikonloppu! (Jasmin)

Okei, tänään on paljon parempi päivä kuin eilen. Thank god. Muru rehas mut ulos eilen lenkille, onneks! Se ei enää jaksanu kattoa mun murjottamista ja kuunnella mun huokailua. Tuli heti paljon parempi mieli, kun aurinkoi paistoi ulkona ja sain vähän raitista ilmaa -ja tietenkin että pääsin lenkille loistoseurassa. :) <3 On se niin ihana!

Aamulla pelonsekaisin tuntein avasin verokarhun kirjeen -mutta onneks kirjeessä oli vaan positiivisia uutisia, että eipähän tarvitse siitä(kin) stressata.

Tänään mä olen ollut reipas. Tein kotitreenin ja ekaa kertaa sen jumppaamiseen meni alle puoli tuntia ja jokaiseen kierrokseen alle 8 minuuttia. Jaksoin myös tehdä liikkeet kunnolla ja vaativammin kuin aikasemmin. Voittajafiilis, hyvä minä!! :D Sitten mä lähdin vielä reippaana spinninkiin. Nyt on sellainen olo, että jotain on tehty. :) Oon nyt muistanut ottaa sykemittarin mukaan ja se on ihan hyvä nähdä, että miten ne sykkeet menee. Lauantaina sykehuippu oli 188, tänään 183. Huomenna aamulla Ainon spinuun, että saas nähdä missä sykkeet huitelee sitten. Peukku tälle! Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti