maanantai 29. huhtikuuta 2013

Monday, again (Jasmin)

Mä en yleensä ole mikään maanantain vihaaja, mutta tänään oli ihan plääh-olo. Johtu varmaan siitä, että tänään oli taas pakko mennä kirjastoon. Mua alkaa pikkuhiljaa tympimään tuo kirjastossa istuminen, mutta kun deadlinet puskee päälle, niin ei voi jäädä laakereilleen lepäämään. Onneks enää parisen viikkoa ja sit pitäis olla kaikki tältä kouluvuodelta ohi. Sit pidän ainakin kuukauden taukoa ennen kuin edes ajattelen sitä gradua!!!

Aamu alkoi kuitenkin hyvin, paino oli laskenut taas ja tein kotitreenin heti herättyä (reipas minä!). Vaasassa taas tapansa mukaan tuuli kunnolla ja oli kyllä työn ja tuskan takana pyöräillä yliopistolle. Mut hei, jos jotain positiivista pitää keksiä niin tulipahan varmasti 2 kaloria enemmän poltettua, kun piti työskennellä niin kovasti eteenpäin päästäkseni. :D

Huomenna sitten aamusta taas lääkärille takaisin. Vuorossa kortisonipiikki numero 2. Jipii. No, se meni viimeks ihan kivuttomasti niin en mä ihan kamalasti stressaa. Äiti tulee -tietysti- mukaan henkiseksi tueksi.

Lääkärin jälkeen mä pääsen vihdoinkin parturiin -sehän oli lahja itselleni siitä hyvästä, että 85kg:n raja ohitettiin. Tosin mä käyn vaan leikkaamassa. Olisin toki halunnut ottaa raitoja, mutta voin kertoa teille, että Kelan sairauspäivärahoilla ei hirveästi hemmotella itseään. Lähinnä ne "ylimääräiset" rahat menevät fysioterapiaan -mut kait sekin on itsensä hemmottelua? :) Tärkeintä olisi nyt saada tuo olkapää kuntoon. Se on vihoitellut mulle tänään. Mulla oli vähän normia raskaampi koulureppu tänään selässä ja mä luulen, että se painoi olkapäätä väärässä asennossa liian kauan. :/ Tosiaan nyt on jo 11kk kulunut tuosta olkapään kivun aiheuttamasta äksidentistä ja ei mitään valoa tunnelin päässä, että pian se olis parempi. Turhauttavaa.

Mut hei, tiedättekö mitä mä odotan? Parin viikon päästä on Miss XL 2013 -finaali ja mä pääsen laivalle kukittamaan mun seuraajan. :) Ihanaa päästä risteilylle ja käymään Tallinnassa. Mä tässä yks päivä kattelin kuvia viime vuoden finaalista. Voisinpa tehdä tänne postauksen niistä tänne joku päivä, vähän nostalgiaa. :)

Tässä lopuksi vielä viisaita sanoja tälle päivälle. 


Just keep going! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti