lauantai 20. huhtikuuta 2013

Eilisestä (Katja)


Me tehtiin eilen reipas lenkki suvikirpparille ja takas. Matkaa kertyi melkein 5,5km, ja se oli ihan hyvän pitunen lenkki. Näitä vaunuja kun työntää niin siinä saa kyllä toden teolla kuntoa, kuitenkin noi painaa lasteineen about 40kg. Onneksi mulla oli Maria mukana joka työnsi noita myös, ja totesi hänkin että käy ihan treenistä :)




Eilen mulla oli herkkupäivä. Söin siis ihan perus rahkaa aamupalaksi, lounaaksi vihannes wok/nuudeleita + leipää, mutta illalla äiti tuli viettämään myskväll, joten tehtiin tacoja. Oli kyllä todella bueno ateria! Paljon kasviksia, paistinjauhelihasta tehtyä soossia, creme fraich ja avocadoa. Nii ja ne nachot...



Juomana mulla oli Hyvää päivää Karpalo, ja ai että se on hyvää jäiden kera <3 suosittelen. Lasi tätä herkkua sisältää 35 kaloria, eli ei mikään paha pommi. Mä en juo alkoholia ikinä, joten tää tulee olemaan varmasti sellanen juoma, jota vien mukanani jos istutaan jossain iltaa joskus tulevaisuudessa. Toimii täydellisesti alkoholittomana drinkkinä. 









Jälkkärinä mulla oli irttareita <3 niistä en luovu! 

Miten te muut herkuttelette? Mikä on suosikki, kuinka usein teillä on herkkupäivä ja mitä määriä silloin menee? Mun karkkipussi painoi about 150g, ja riitti ihan hyvin. Pidän herkkupäivän yleensä kerran viikossa, mutta kyllä tällä viikolla on mennyt 1 pieni suklaapatukka viikollakin, joten mikään yliJumala mä en siis ole tässä ruodussa pysymisessä. 

Tänään Mai täyttää 1kk <3 siksi hän pääsi mukaan postaukseen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti