keskiviikko 8. toukokuuta 2013

WoopWoop! (Katja)


 Tänään on ollut tosi hyvä päivä! Osittain siksi että eilen lääkärissä sain vihreää valoa lihaskunto harjoittelulle. Vielä ei juoksua tai muuta pomppivaa saisi harrastaa, mutta jo tuo lihaskunto riittää saamaan mut iloiseksi :) 
Mieli on myös virkeä kun ulkona on lämmin ja aurinko porottaa. Dumppasin Mion aamulla puistoon ja lähdin ystävän kanssa kahville. Sen sijaan että olisin sortunut kahvilan ihaniin herkkuihin, olin kuorinut mukaan oman omenan. Suunnitelmallisuus rocks!
Kolmas asia mikä starttasi mun päivän positiiviseen suuntaan oli se että vaaka näytti vihdoin 84,6. Jei! Ohan tätä nyt jo odotettu :) 

Heti kun kelit on tälläset, niin me ollaan ulkona aamusta iltaan. Sen toki huomaa myös väsymyksen määrässä. Klo on puoli 8 ja mun silmät ois kovaa vauhtia menossa kiinni... Luulen siis että tänään on hyyyvin aikainen nukkumaanmeno. 

Väsymykseen vaikuttaa toki myös se että tein puoli tuntia kahvakuulaa kun lapset oli päikkäreillä. Voi morjens kuinka mä väsähdin siitä! Miten mä oon jaksanu tehdä ton ohjelman ihan loppuraskaudesta??

 Kaiken tämän kunniaksi aloitan tänään tekemään vatsoja varovasti tällä seuraavalla ohjelmalla. Lantiopohjaa olen treenannut synnytyksestä asti, ja nyt ois sitten vatsalihasten vuoro. Monelle varmasti aika naurettava ohjelma, mutta otetaan nyt huomioon että mä olen viimeeksi tehnyt vatsoja joskus 4 vuotta sitten :) Voitte siis arvata että missä kunnossa nuo 'palikat' on



1 kommentti: