lauantai 4. toukokuuta 2013

Vapusta vielä (Jasmin)


Vappuna mulla oli sitten se kauan odotettu tankkauspäivä. En vetänyt övereitä -maistelin kyllä vähän kaikkea vappulounaalla, mutta lautaselta löytyi pieniä annoskokoja ja paljon salaatteja yms. Jälkiruokapöydässäkään ei lähtenyt mopo käsistä, vaan mulle riitti pikku maistiainen sieltä täältä. Tahti jatkui sedän synttäreillä - ensinnäkin mä olin jo tarpeeks täynnä vappulounaasta, ettei hirveästi tehnyt mieli syödä ja vasta parin tunnin päästä maistoin vähän suolasia paloja ja tietenkin täytekakkua. Illalla söin normi SD-iltapalan. Torstaina rytmi meni vähän sekaisin, kun olin auttamassa mun vanhempia vanhan kämpän tyhjennyksessä ja siivoamisessa. Siellä sitä sitten hommailtiin 8-22 ja vähän ruokailut kyllä kusi. Yritin kyllä pitää huolta siitä, että vettä tuli juotua tarpeeksi. Torstain ilta- ja perjantain aamupaino kyllä kertoi mulle, että kroppa ei ole tyytyväinen. Eilen palasin kuitenkin rytmiin ja tänään oli paino taas, mitä se oli ennen tankkauspäivää.

Tänään mä olin reipas: aamulla olin spinningissä ja siihen päälle tein vielä treenin. Vähän on kyllä paikat hapoilla. Kuitenkin nyt on hyvä ja raukea fiilis, kun pääsi treenin jälkeen saunaan ja suihkuun. Illaks mä suuntaan kaverin luo lapsenvahdiksi. Ajattelin olla reipas ja pyöräillä sinne, kun on kerran kiva ilmakin (sinne on kait about jotain 10kilsaa yhteen suuntaan, että eiköhän siinä oo sitten tämän päivän urheilut tehty!)

Hauskaa lauantaita kaikille - olkaahan ihmisiksi! :)

1 kommentti: