perjantai 24. toukokuuta 2013

Reality Check! (Katja)

Me nähtiin eilen Jassen kanssa taas ekaa kertaa miljoonaan vuoteen (eli kuukauteen). Mittailtiin taas ja multa on kahdessa kuukaudessa lähtenyt lantiolta 10cm ja vyötäröltä 10cm. Käsistä 3cm ja jaloista 3cm. Ei nyt päätä huimaa noi luvut, mutta kuitenkin kaikki on kotiinpäin!

No me tehtiin sitten pieni kävely lenkki, ja Jasmin lykki vaunuja ekan rundin. Tuli ylämäki ja mä lähdin sitten sitä juoksemaan ylös että sais kaiken irti lenkistä. Ohitin vanhemman naisen, joka sit oli sanonu Jasminille että ollaanko me mukana siinä Rakas sinusta on tullut pullukka ohjelmassa :) hahahah kyl mä repesin, mut samalla se kirpas.

Nykyään mua motivoi niin negatiiviset, kuin positiiset kommentit. Mä sain tuosta pullukka kommentista lisäpotkua ja aloitin aamun taas 35min jumpalla. Illalla ois tarkotus lähteä kävelleen vanhemmille käymään, ja siinä sitten kertyy 4km. 


Ja sitten tällänen BTW - ei liity mihinkään juttu: voitteko lukijat kertoa että mitä deodoranttia käytätte? Mä en enää uskalla noita kaupan perus dödöjä pistää, tuntuu että niissä on niin paljon kemikaaleja enkä sellasta lähelle rintoja halua ainakaan tällä hetkellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti