sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Ryhtiliike (Jasmin)

Hei taas!

Kotiuduttu ollaan reissusta - no oikeesti jo perjantaina, mutta olin vielä serkkujen lapsenlikkana viikonlopun, joten nyt vasta "kunnolla" kotona.

Miss XL risteily meni ihan kivasti. Onneksi mulla oli äiskä mukana, koska muuten olisi ollut aika tylsää. Kisaa oli muutettu viime vuodesta hieman ja nopsaa sekin oli ohi, vain 20 minuutissa. Mutta nyt on uusi missi kruunattu ja mä oon taas "tavis". (No HAH! En mä kyllä koskaan mikään julkkis ollutkaan.. ;) )


Oli kuitenkin kiva tälläytyä - mulla oli mun uusi Tigerin pikkumusta päällä. Olin ostanut sen jo pari kuukautta sitten, mutta nyt oli "perfect fit". Se oli niiiiin ihana päällä ja oli kyllä seksikäs fiilis! Sain juhlia Seiskan piikkiin ja pääsin vähän tanssilattiallekin joraamaan, joka oli tosi jees. Aamulla olikin vähän heikompi happi. ;)

Käytiin perjantaina aamulla äiskän kanssa Tallinnassa pyörimässä parin tunnin yöunien jälkeen. On se kyllä ihana kaupunki. Olis kiva mennä sinne vähän pidemmäksikin aikaa kuin vain pariksi tunniksi. No ehkä ensi kesänä? Kotona Vaasassa oltiin sitten myöhään perjantai-iltana ja nukkumatti vei mut unten maille. Aamulla menin reippaana tietenkin sitten spinninkiin ja vähän ehkä hapokasta oli... Ainokin huomas sen ja tsemppas mua parempaan suoritukseen. Spinningin jälkeen pyöräilin mun serkusten luo ja olin sitten vahtina yön yli. Oli niiiin upea päivä! Mä otin terassilla aurinkoa ja välillä hypittiin trampalla bikinit päällä. Aivan ihanaa! Illasta pelattiin retro-monopolia. Se on varmaan joltain 70-luvulta. Ainakin markat oli vielä käytössä. :)


Illasta katottiin Euroviisuja - ei niissä kyllä mitään näkemisen arvoista ollut. :(

Täytyy kyllä myöntää, että laivareissu ja viikonloppu meni ruokailujen puolesta persiilleen. :/ Mutta ei auta itku markkinoilla vaan huomenna alkaa uusi viikko ja sitten taas kunnolla, eikös vaan? Ryhtiliike on siis paikallaan. 

Huomenna taidan lähteä juoksulenkille heti aamusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti