sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Viikonloppu (Katja)

Mieheni tuli nyt viikonlopuksi käymään jälleen ja nää on mulle aina tulikokeita :) Nimitttäin mies pystyy syömään mitä vaan, kuinka paljon tahansa ja milloin tahansa - ilman että se näkyy kropassa. Hänhän tietenkin käyttää tätä super geeniä hyväkseen ja syö: Valkoista leipää, ainakin 5kpl kanamunia päivässä, valkoista riisiä jne. Myös roskaruoka maistuu noin yleisesti ottaen, mutta muuten ei mikään herkkusuu ole.
No mulla oli onneks ruokaa itelleni valmiiksi ja söin sitten salaattia, mung papuja ja jauheliha/pasta sekoitusta pakkasesta. Mies söi makkaraa, ranskalaisia ja kanamunaa :) ei mee karkit ihan tasan ei... MUTTA lauantaina mulla oli herkkupäivä, ja me oltiin kavereitten luona grillaamassa. Söin ainakin 3 makkaraa, karkkia, puolikkaan siiderin (tapahtuu about kerran vuodessa että mä juon alkoholia), ja muutenkin ruokailujen välit oli liian pitkät. Tänään takaisin ruotuun! 

Hyvin positiivista miehen vierailussa on tietysti se, että mä pääsin lenkille heti aamusta. Nousin 7 maissa kun muut vielä nukkui, ja vaikka en vieläkään voi sanoa nauttivani mitenkään erityisesti jaloissa olevasta kivusta lenkkeilyn aikana, niin nautin siitä että saa vähän vaihtelua jumppiin. Juoksin/kävelin vuprotellen 4km ja aikaa kului reipas 30min (runkeeper sano ittensä irti, niin tarkkaa tietoa lenkistä ei ole)




1 kommentti: