tiistai 28. toukokuuta 2013

Vapaapäivä (Jasmin)


Tänään ollaan vietetty murun kanssa yhteistä vapaapäivää. <3 Ollaan pyöräilty montakymmentä kilometriä ympäri aurinkoista Vaasaa ja käyty pelaamassa minigolfia ystäväpariskunnan kanssa. Mä niin hävisin. Oon ihan kakka siinä! Illasta käytiin vielä pikku iltapalalla kaupungin uudessa meksikolaisessa ravintolassa. Kuvassa yksi ravintolan pöydistä. :D


Sunnuntaina mulla oli ehkä pienoinen krapulan poikanen niistä kaverin kolmikymppisistiä. Nukuin ainakin puoleenpäivään asti. Sisko laittoi viestiä, että lähdenkö hänen kanssaan rannalle. Siinä sitten aamusmoothie nassuun ja rannalle mars. Oli ihan rentoa, kun sai vaan olla ja maata. Otin kirjan mukaan ja se olikin niin jännä, että en malttanut lähteä rannalta, ennen kuin sain sen luettua. Viitisen tuntia siihen sitten meni. :)


Rannalta lähdettyä olo olikin jo paljon pirteämpi, joten ajattelin kokeilla jotain uutta. Menin salille venyttelytunnille ja se olikin tosi jees, koska mä olen *todella* huono venyttelemään urheilusuoritusten jälkeen. Ilta venyi aika pitkään, koska olin äidin luona katsomassa leffaa ja nukkumaan menin vähän turhan myöhään. Mulla oli maanantai-aamuna lääkäri klo 8 ja silmät seisoi niin päässä. Huomas kyllä, että kroppakin "kiitti" huonoista yöunista. Kävin lääkärin jälkeen pesemässä yhden maton ja kotiin päästyäni nukahdin melkein heti ja nukuin 2h päikkärit. Illemmalla mä sain ihan jäätävän hedarin; valot ja kovat äänet sattui. Tais olla joku lievähkö migreeni. Nukahdin sohvalle jo puoli ysiltä. (kovasti olin suunnitellut kirjoittavani tänne, mutta... Unimasa oli eri mieltä!) Ei murullakaan sen paremmin mennyt, se nukahti about tunti myöhemmin viereiselle sohvalle. :D Herättiin vajaa yks sohvilta ja kömmittiin sitten sänkyyn jatkamaan unia. 14h yöunien jälkeen (hups!) mä heräsin tänään suht pirtsakkana ja lähdin taas juoksulenkille. Tänään mä juoksin normilenkin, mut toisinpäin kuin normisti ja TAAS oli mukamas reitti lyhentynyt. Mä en ala! Muru vinkkas, et laittaisin 3G:n päälle kännykkään niin tulis tarkempaa jälkeä. Pitääpäs kokeilla seuraavan kerran. Huomenna heti aamusta taas fysioterapiaan ja sitten voisi kokeilla taas kotitreeniä. Mun paino nyt heittelehtii ihan ihmeellisesti taas. Että saas nähdä pääsenkö tavoitteeseen lauantaihin mennessä. :/ Tänään on tehnyt niin mieli jädeä, mutta jätin sen suosiosta syömättä, kun eilen tuli syötyä tosi huonosti (pizzaa ja jädeä) -sunnuntaina, kun oli se oikea dagen efter, niin söin mukamas niin "oikein" ja vasta päivä myöhemmin teki mieli "krapulasafkaa". Että tämmöistä tänne. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti