keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Unirytmi (Jasmin)

Muru aloitti uudessa työssä pari viikkoa sitten ja huomaa kyllä, että oma unirytmi on muokkaantunut sitä mukaan - siis huonompaan suuntaan. Hänen työvuoronsa ovat hyvin iltapainotteisia ja kotona ollaan about klo 01. Minä tietysti ikävöidessäni olen odottanut hereillä murua kotiin. Huomaa kyllä heti, että kroppa on huomannut tämän muutoksen myös. Ei hyvä. Nyt pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä taas aikaisemmin nukkumaan. Semmonen yhdentoista aikaan olis ihan jees ja herätys sitten 8-9 maissa olis tosi bueno mun mielestä! Siitä on sitten kiva mennä aamulenkille ja jatkaa reippaana päivää. Tänään tää mun uusi unirytmi ei toteudu, sillä kello on jo puoli yksi tätä kirjoittaessa. Fail. ;)

Tänään aamu alkoi kankeasti Katjan puhelinsoittoon -> herätti mut siis, ei Katjan puhelut muuten kankeita ole, haha! Ei se mitään haitannut, koska herätyskello olis soinu jokatapauksessa siitä 3 minuutin kuluttua. Eilenkin päivä taas venähti, joten hyvä kun sain 6 tuntia nukuttua. No anyway, mulla oli aamulla fysioterapia, jonka jälkeen käytiin Katjan kanssa lenkillä. (Kuva löytyikin Katjan edellisestä postauksesta) Muuten tänään on ollut yhteinen vapaapäivä murun kanssa part 2. Päivä meni aika samaa rataa kuin eilen, eli ulkona oltiin paljon ja pyöräiltiin. Hyvä puoli siinä on se ulkoilu, huono puoli ruokailujen epäsuunnitelmallisuus ja ruoka-ajat ovat olleet nyt hieman pyllystä. :/ Ei ihme, ettei se paino laske. Se mistä tykkäsin Superdieetin aikana oli se kellontarkka ruokailuaika. Sen kuuden viikon aikana mä pystyin aika hyvin pitämään kiinni siitä, että söin 2,5-4h välein. Nyt noista ajoista ei ole tietoakaan. Plääh! Kiloklubikin näyttää aika paljon keltaista ja punaista palluroiden suhteen lately, joten siinäkin on petrattavaa. Tuntuu, että nää parit viime viikkoa oli kuin olis ollut lomalla (säät on ainakin suosinut) ja siitä johtuen kaikki suunnitelmallisuus meni sen siliän tien kankkulan kaivoon. Ei hyvä! Nyt on oikeasti skarpattava! Oon sortunut nyt monena päivänä "helppoihin" ratkaisuihin nälän koittaessa ja ne on tietysti olleet niitä huonoja valintoja.

Muuten tässä alkaa olla pikkuhiljaa matkakuumetta. Lähetään murun kanssa siis Belgiaan kahen viikon päästä. Siellä luvassa olis yhdet häät ja muuten vaan chillailua ja oleskelua. Ajateltiin vuokrata auto ja huristella Hollantiin ja Saksaan käymään. Miksei myös Ranskaankin! Ou jee!


No okei, mä tiedän, ettei Belgiassa ole ton näköistä (kuva otettu viime vuoden kesälomareissulta Marseillessa), mutta se kuvastaa mun halua päästä ulkomaille ja PIAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti