keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Bingo! (Jasmin)

Mä kävin eilen pelaamassa bingoa ihan vahingossa. :D Mun äiti on harrastanut sen pelaamista varmaan about 30 vuotta ja oli eilenkin sitä tekemässä. Mulla oli sille asiaa ja oli helpompi puhua face to face, niin minäkin sitten päätin pistää peliksi, kun kerran siellä olin. Why not? :) En kyllä voittanut. Harmi!


Kävin maanantaina ja taas tänä aamuna sauvakävelemässä. Tänään oli ihanaa, kun oli aamusta jo niin lämmin, että takin pystyi jättämään kotiin. Kyllä se kesä kuulkaas sieltä pikkuhiljaa tulee! Eilen illalla tein kotitreenit ja tarkoitus olisi tämän kirjoitusurakan jälkeen pistää jälleen treeniksi. Käytiin myös äsken pyöräilemässä murun kanssa, kun oli niin huippu ilma. Oli ihanaa vaan pyöräillä ja ihailla maisemia. Muuten mä olen homehtunut kotona, ja yrittänyt tehdä niitä kouluhommia. Ei oo paljon onnistunut. Tää viimeinen kotitentti on jotenkin tosi vaikea -mun aivot ei enää prosessoi sitä. Ärsyttävää. Tiedän kuitenkin, että tämän jälkeen on niiin helpottunut olo, että vähän pitäisi jaksaa tsempata vielä! (Sain tänään venäjän arvosanan ja kyllä se nelonen lämmitti vaan mieltä! :)

Mitäs teillä on kesällä suunnitelmissa? Me lähetään murun kanssa Belgiaan 12.6. viikoksi. Mä odotan tätä reissua niiin paljon! Mä matkustelen yleensä tosi paljon, about joka kolmas kuukausi, mutta nyt sairaslomalla ei oo paljon varaa tehdä sitä. Oon siis viimeks ollut ulkomailla viime syyskuussa, kun oltiin Roomassa Seiskan palkintomatkalla. Mulla alkaa olemaan todella levottomat jalat tällä hetkellä! Noh, vähän yli kuukausi ja sitten mä voin ottaa rennosti. (Ei tietenkään liian rennosti.) Kyllä sitä vähän pitää tiedostaa, mitä syö. Kesäisiä ajatuksia teille!


2 kommenttia:

  1. Minulla kans kova hinku päästä jonnekin! Tukholmaan ollaan menossa pian mutta kun haluais vähän kauemmaks ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa! Onhan sekin jo jotakin! :) Me tehdään heinäkuussa Jannen kanssa roadtrip Ruotsiin: Vasa-Umeå-Uppsala-Göteborg (Robbie Williamsin keikka) -Stockholm-Åbo-Vasa. Sitäkin reissua odotan kovasti!

      Poista