tiistai 14. toukokuuta 2013

Pipi (Jasmin)

Ilkeä lääkäri-setä piikitti mua taas eilen. :(


No okei, nyt mä vähän liiottelin. Kyseinen lääkäri ei ole ilkeä, eikä se kyllä mikään setäkään ole. Varmaan max. 5 vuotta mua vanhempi. Mutta ei se kyllä kivaa ollut. Toki tämä kortisonipiikki ei aiheuttanut samanlaisia kipuilua kuin viimeks, joten pitää kait olla tyytyväinen. Lääkäri lupasi, että tämä oli viimeinen kerta, kun hän pistää muhun kortisonia. Peukku sille! Lääkäri oli siis kello 8 aamulla (ja mähän olin tottakai niin reippaana siellä - NOT) ja menin kyllä takaisin nukkumaan heti, kun pääsin kotiin ja koisasin melkein puoleen päivään asti. On nää pistämiset aina sen verran henkisesti vaativia juttuja mulle, et uni kyllä maistui. Loppupäivän otinkin ihan iisisti: normi hyötyliikuntaa pyöräilyn merkeissä, mutta ei mitään suurempaa.

Tänään oli taas niin ihana keli, että pistin taas juoksuksi. Tänään lenkin pituudeksi tuli 5,4 km, josta mä juoksin about 5kilsaa. Oon niin tyytyväinen itseeni!


Pitä vähän kikkailla, kun mä jälkikäteen yritin laskeskella, että kuinka paljon mä oikein juoksin. :D Reittiohjeen mukaan siis toi 5,4 km. Vähän tuli kävelyä, kun reippailin "aloituspisteeseen". Yhtämittaan kuitenkin juoksin, kun sen aloitin. Aikaa meni tietysti ylikauan. Itse asiassa en edes tiedä kuinka kauan, kun en ottanut aikaa... Mutta mä tässä vähän laskeskelin, että olis ihan hyvä käydä pari kertaa viikossa juoksemassa ja sit pari kertaa käydä reippaalla kävelylenkillä (ja siihen tietystä kotitreenit päälle). Juoksulenkiksi ajattelin nyt tota vitosta harrastaa, niin vois nähdä sen oman kehityksen ja siitä sitten ehkä pikkuhiljaa nostaa matkaa sitten. Olis joskus kiva juosta toi vitonen johonkin puoleen tuntiin -MUTTA SE ON VIELÄ TOSI KAUKAINEN AJATUS. Ehkä sitten joskus? :)

Mun ruokavalio ei nyt ole hirveästi muuttunut tällä viikolla. Oon nyt vähän laajentanut kasvisten kirjoa, mutta muuten aika lailla samoilla ohjeilla mennään. Ne oli niin helpot! Eikä varmaan oo kovin viisasta heti saman tien ruveta muuttamaan sitä ruokavaliota, mihin kroppa on tottunut. Mun ainaskin reagoi heti kaikkiin muutoksiin sillä, että vatsa lakkaa toimimasta (kun se toimii muutenkin hitaasti) ja sit mä turpoan ja kaikkea muuta "kivaa". Että pikkuhiljaa... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti