lauantai 11. toukokuuta 2013

Se oli sit siinä! (Jasmin)

Lauantai ja Superdieetin loppu. 

Mitä fiiliksiä?
Noh, aloitetaan siitä, että kärsivällisyyttä tää on kyllä vaatinut. Mullahan paino lähti nousuun heti SD:n aloituksen jälkeen (okei, ei mitään hirmulukuja, mutta silti!) ja monena aamuna on ensimmäisenä ajatuksena ollut, että MIKSI?? Kolmannella viikolla mä olin niin valmis heittämään kirveen kaivoon, kun ei niitä tuloksia näkynyt missään. Ei kuulkaas ylpeys kuitenkaan antanut periksi. No, rupeshan sitten loppuviimein tapahtumaan ja aika nopeaa niitä kiloja sitten tippui! Eilen oli tosin ihan ihmeellinen päivä - mua väsytti ihan sikana koko päivän ja mulla oli muutenkin tosi raskas olo. En kyllä saanut aikaseksi minkään sortin treeniä. Muuten jäi ihan positiivinen fiilis koko dieetistä. Ihanaa, että se nyt on kuitenkin ohi ja saa taas monipuolisemman ruokavalion!

Tuloksia
Virallinen lukema:


Aloituspainohan Superdieetin alussa oli 85,5 kg, joten tiputusta tuli -4,6kg. Ei paha! Itseasiassa mä olen ihan tyytyväinen. Mahdollisuus olisi ollut parempaankin tulokseen, mutta vatsa ei oo taas toiminut kahteen päivään, joten näillä mennään.

Vaikka sanoin, että tänään loppuu SD niin oon mä silti syönyt ja treenannut tänään ohjeiden mukaisesti. Aamulla olin spinningissä ja siihen päälle tein treenin. Illalla ollaan murun kanssa menossa ulos syömään ja *yritän* olla potematta huonoa omaatuntoa. :D

Mun tavoite on päästä alle 80 kilon kesäkuuhun mennessä. Toivottakaa onnea!!!! Onhan se nyt kiva, että painoa on tippunut nopeassakin tahdissa, mutta nyt mulla ei oo enää niin kiire. Mä haluaisin saavuttaa tavoitteeni, eli 70 kiloa, jouluun mennessä. 


p.s. näin tänään tälläisen kaupassa ja pakkohan se oli ostaa. Kun mä oon niin kulta <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti