maanantai 8. heinäkuuta 2013

Terkkui (Katja)


Taas vierähti tovi että saan tännekkin päivitettyä. Tuntuu melkeen että kaksi blogia on vähän turhan paljon :) Mullahan on toinen blogi (Klick Klick) jota olen jo päivitellyt melkein parin vuoden ajan. Sitä yritän kirjottaa päivittäin, ja sinne voisin ehkä vähän myös laajentaa aiheeksi tätä laihdutus arkeakin. Katsotaan.
Paljon tällä laihdutus saralla ei tosin ole tapahtunut. 79kg on paino edelleen.

Mietin tuossa yksi päivä että kun alotin projektin niin mun BMI oli 33,3, eli vaikea lihavuus
Nyt BMI on 29,2, eli lievä ylipaino. 
Normaaliin BMI:hin on vielä reippaat 10kg, mutta se ei nyt mulla ole tavoitteena. Tarkoitus on nyt päästä siihen 74kg, ja katsoa sitten miltä peili näyttää. Vatsan alueelta ainakin pitäisi saada kiristeltyä vielä reilusti, mutta kaikki ajan kanssa. 
Treenaamaan mä en vieläkään pysty. Harmittaa ihan sikana, mutta enemmän harmittaa se ettei terveys ole sitä mitä sen pitäisi 24 vuotiaalla olla. Tämä mun ongelma, josta en sen enempää nyt täällä kirjottele, on sen verran inhottava vaiva, ettei liikunta kiinnosta pätkääkään. 
Onneksi mä pystyn kävelemään ihan hyvin, ja nyt sainkin ne nilkkapainot siskolta. Jei! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti