torstai 4. heinäkuuta 2013

Bling bling(Jasmin)

Tehtiin tänään murun kanssa extempore-matka Kokkolaan. Käytiin vähän morjenstamassa tuttuja, kaupoilla ja sitten käytiin syömässä Mustiksella (kesäravintola Mustakari) -olin pari kesää sitten duunissa Mustiksella ja siellä meidän rakkaustarinakin sai alkunsa.... :) <3 Siellä on muuten sikahyvää ruokaa, että jos olette Kokkolassa päin niin suosittelen kyllä kyseisen ravintolan palveluita.

Kaupoilla oli ihan kiva käydä kattomassa kivoja vaatteita, mutta ei hirveästi tee mieli tuhlata rahoja "väli"vaatteisiin -kun tästä nyt on kerran tarkoitus pienentyä se 11 kiloa vielä. Oon sitten laittanut rahani kosmetiikkaan instead. :) Mä en oo oikeen koskaan osannu laittaa mun kynsiä -enkä osaa vieläkään, mutta löysin tänään kyllä niin blingbling lakkaa, että se lähti kotiin mun kanssa. Pitää huomenna mennä ostamaan muitakin värejä vielä. Ne oli kivoja. Tää mun sisäinen harakka on ihan fiiliksissä kaikesta kiiltävästä. Kyseessä on siis Lumenen 3D Glitter Polish.


Nyt kun saisi vielä kasvatettua kynsiä pidemmäksi niin lakatkin näyttäisi paremmalta. ;)

Mä oon taas tänään nukkunut... Aamulla kävin fysioterapiassa ja menin takaisin nukkumaan sen jälkeen. Sitten nukahdin autoon kotimatkalla.. Mikä mua riivaa? Voiko se olla jonkun puutos, että väsyttää koko ajan? 

Huomenna me pyöräillään murun kanssa mummolaan. En oo nähny heitä yli kuukauteen, kun tässä on nyt ollu duuniviikkoja ja lomamatkoja välissä ja on kyllä niiin huono omatunto siitä. Yritän tästä lähin nyt ainakin kerran käydä vierailulla vapaaviikon aikana, ettei menis niin pitkään, kun nähtäis.

Lauantaina mä meen salille hikoilemaan. Aino on kesälomalla, mutta se ei menoa haittaa. Spinninkiin mä meen silti ja nothing can keep me away from there!

2 kommenttia:

  1. Olisiko ehkäisyn puutos syynä väsymykseen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos huolenpidosta, mutta ehkäisyasiat on kyllä kondiksessa. :)

      Poista