keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Reality Check (Jasmin)

Se olis vapaaviikko taas. Hello Vaasa, it's good to be back! :) Viime viikko meni jotenkin ihan sumussa. Tuntui, että asiakkaita tuli ovista ja ikkunoista. Tietääpähän ainakin, että on tehnyt töitä palkan eteen. Huomaa myös lukijamääristä, että tekin olette huomanneet, ettei blogia päivitellä hirveän usein. Mä oon tosi pahoillani. :(

Nyt seuraa kunnon urputus ja itsesäälissä rypeminen-postaus.
Mä oon repsahtanut ihan täysin.  Sen Belgian reissun jälkeen tuntuu, että on vaan mennyt alamäkeä koko elämäntaparemontti. Istuskelen täällä Katjan sohvalla ja juteltiin vakavia äsken ja oli kyllä kunnon reality check. Tää "epäonnistuminen" on vaan mun omasta asenteesta kiinni. Oon muka koko ajan väsynyt, etten saa itseäni lenkille tai salille raahattua. Ja sitten kun mä vaan nukun niin en saa itseäni raahattua kauppaan ostamaan ruokaa itselleni ja siitä tulee se ikävä oravanpyörä, että mä vaan napostelen kaikkea paskaa, mitä kaapeista löytyy. Tuntuu, että kaikki mitä mä opin syömisestä ensimmäisen puolen vuoden aikana on tyystin unohtunut. Ei perkele, tän on pakko loppua nyt ja mun on oikeasti otettava itseäni niskasta kiinni!!! Mä en halua olla mikään jojo-laihduttaja. Itellä on jotenkin puhti pois ja paska fiilis siitä, että on päästänyt tän taas tähän tilanteeseen. Puhuttiin murun kanssa myöskin tästä pienestä takapakista ja sovittiin, että pienin askelin kohti parempaa. Että jos syyskuussa pääsis siihen alle 80 kilon. Se on aika realistinen tavoite mun mielestä. Mistäs se kadonnut motivaatio löytyisi? ;)

Huomenna olis taas pieni mini-loma tiedossa murun kanssa. Ruotsiin tällä kertaa. Mun on nyt turha ajatella, että aloitan sitten loman jälkeen paremmin vaan se alkaa just nyt, tänään! Toivottavasti jaksaisitte käydä lukemassa blogiamme, vaikka tekstiä tuleekin harvemmin nykyään.. :) Tsemppiä kaikille, jotka painiskelee samojen asioiden kanssa!

2 kommenttia:

  1. Yleensä kun syksy tulee niin motivaatio kasvaa, minulla käy yleensä niin =)

    Mut nyt ei odoteta siihen vaan niskasta kiinni vaan ja hommiin ;) Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Terkkuja!! Täällä kans yhtä rämpimistä koko homma. Se on niin pimeetä kuinka nää hommat rullaa niin hienosti, kunnes ei enää rullaakaan. Mulla huomenna punnituspäivä eikä oo kivaa, ei sitte ollenkaan.

    Sä oot aloittanu uuden raskaan duunin..ei oo ihme että väsyttää. Koita löytää joku välimuoto tiukan dieetin ja överin väliltä..siitä pikkuhiljaa tiukennat, jos on tarvettä. Pakko opetella olemaan vähän armollinen itelleen. Kyllä sä pääset tohon hommaan taas kiinni..mä luotan suhun :)

    VastaaPoista