torstai 24. lokakuuta 2013

Epäsäännöllisen säännöllistä elämää (Jasmin)

Onkohan meidän blogilla enää yhtään lukijaa? No, kirjoittelen tänne sitten ihan omaksi ilokseni. Katjahan keskittyy lähinnä omaan blogiinsa.

No niin -missä sitä mennään? Katja on aikaa sitten mennyt mun ohi, mitä painoon tulee. Tällä hetkellä eroa on semmoinen 8kg. Hävettää omasta puolestani, Katjan puolesta oon taas niin tyytyväinen! Töissä mulla menee tosi hyvin. Oon varmaan kirjoittanut tästä ennenkin, että siellä on niin ihanaa, kun joku muu tekee ruoan ja mun täytyy käydä vaan syömässä. :D Helppoa kuin mikä! Töissä mulla pysyy rytmi hyvin ja se näkyy myös aineenvaihdunnassa. Miksiköhän se samainen rytmi on niin vaikeaa pitää kotona? Kotona mä nukun paljon ja syön todella epäsäännöllisesti -ja kroppa huomaa sen! Oon jotenkin luovuttanut kokonaan, tai siltä se ainakin tuntuu. Mulla on rytmi kokonaan kateissa. Mun pitäisi kirjoittaa vapaaviikkoina gradua, käydä salilla, syödä terveellisesti, tehdä vapaaehtoistyötä... Mutta sitten löydän itseni vielä kello 17 aamutakissani, enkä ole saanut mitään aikaiseksi. Ahdistavaa. Ja avain tämän käytösmallin muuttamiseen löytyy minulta itseltäni... Miksi se on niin vaikeaa saada otettua itseään niskasta kiinni? Pitäisi lopettaa se ruikutus ja tehdä asialle jotain.. Mutta mutta mutta.... Pikkuhiljaa. Tärkeintä on nyt, että paino EI ENÄÄ NOUSE.

Pakollinen vessakuva. :D

Mutta olen mä kyllä salille ehtinyt tämän vapaaviikon aikana: olin maanantaina kokeilemassa Fustraa omalla salillani ja tykkäsin! Mun olkapää ei ole koskaan palautunut tapaturmaa aikaisemmalle tasolle ja nyt kävin ilmaisella kokeilukerralla kokeilemassa, jos Fustrasta olisi mulle apua. No yhden käynnin jälkeenhän on tietysti tosi vaikea sanoa, että oliko siitä apua. :D Mutta mä tykkäsin personal trainerista, niistä liikkeistä ja yleensä ottaen sanoisin, että mulle sopii paremmin sellainen, että joku on siinä vieressä koko ajan korjaamassa virheliikkeitä ja tsemppaa eteenpäin. Mitään halpaa puuhaa se ei ole ja pitääkin miettiä kovasti, että miten mä sen rahoittaisin. Mutta kyllä mä haluaisin sen alkuvuodesta aloittaa. Jäädään siis miettimään asiaa...

Ylihuomenna takaisin töihin ja sitten lähdemmekin botskin kanssa telakalle Viroon. Jänskää! Palaillaan asiaan. :) Ciao!

3 kommenttia:

  1. Mä luen kyl :) ja tsemppailen jos tuntuu et tarviit tsemppiä? Mentäiskö ihan vaikka lenkille joku ilta ku oot vapaalla?

    VastaaPoista
  2. Jee!!!! Ja joo! Huomenna illalla oon vapaa, sit lähen taas töihin. Seuraavan kerran taas hoodeilla 5.11....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lenkki treffit menee ens kertaan siis. Meille tulee viikonloppu vieraita ;)

      Poista